Tradycyjność kontra nowoczesność - w firmie

e zająć się prowadzeniem firmowej księgowości. Wówczas do zadań pracowników wirtualnego biura będzie należało wystawianie dokumentów potrzebnych do wypłacania comiesięcznego wynagrodzenia tym pracownikom firmowym, którzy są zatrud

Tradycyjność kontra nowoczesność - w  firmie

Dokumentacja zleceń przez wirtualne biuro

Wirtualne biuro oprócz tego, że zajmuje się obsługą różnych połączeń firmowych oraz adresu emailowego swojego klienta, może także zająć się prowadzeniem firmowej księgowości. Wówczas do zadań pracowników wirtualnego biura będzie należało wystawianie dokumentów potrzebnych do wypłacania comiesięcznego wynagrodzenia tym pracownikom firmowym, którzy są zatrudnieni na podstawie umów-zleceń. Dodatkowo pracownicy wirtualnego biura będą prowadzili całą dokumentację przyjmowanych i realizowanych przez firmę zleceń. Pomoże to klientowi w prowadzeniu rozliczeń zarówno ze zleceniodawcami, jak i z Urzędem Skarbowym. Dzięki temu właściciel firmy korzystającej z usług wirtualnego biura będzie posiadał porządek w swojej dokumentacji.


Osoby wynajmujące wirtualne biura

Wynajmem wirtualnych biur zajmują się osoby prowadzące działalność gospodarczą polegającą na obsłudze informatycznej i sekretarskiej różnych firm. Ich oferta skierowana jest wobec klientów prowadzających samodzielną działalność w różnych sektorach przemysłowych. Dzięki posiadaniu wirtualnego biura nie będą oni musieli zatrudniać sekretarek ani prawników, ponieważ ich zadania będą wypełniane nawet przez jednego, ale dobrze wykształconego pracownika wirtualnego biura. Pracownicy biura wirtualnego mogą także świadczyć usługi tym spółkom, które poszukują dla siebie lokalu tymczasowego na czas rejestracji swojego przedsiębiorstwa. Ich oferta skierowana jest także do tych właścicieli firm, którzy nie chcą na stałe zatrudniać większej liczby pracowników.


Formy obsługi korespondencji klienta przez wirtualne biuro

Klienci wirtualnego biura mogą korzystać z jego usług według wybranego przez siebie pakietu. Dlatego jedni klienci mogą liczyć na odbieranie korespondencji i przechowywanie jej do czasu odbioru, a inni na odsyłanie jej na wskazany adres. Zgodnie z niektórymi pakietami przychodząca korespondencja będzie mogła być od razu faksowana i tą drogą wysyłana do klienta. Natomiast w zakres obsługi adresu mailowego może wchodzić odbiór wiadomości elektronicznych pochodzących od kontrahentów oraz przekazywanie ich do odpowiednich pracowników firmy odpowiedzialnych za poszczególne wymiary jej funkcjonowania. Pracownicy wirtualnego biura mogą także załatwiać za swoich klientów sprawy urzędowe, a nawet podpisywać w ich imieniu niektóre dokumenty.