Prestiż i oszczędność

mogą liczyć na odbieranie korespondencji i przechowywanie jej do czasu odbioru, a inni na odsyłanie jej na wskazany adres. Zgodnie z niektórymi pakietami przychodząca korespondencja będzie mogła być od razu faksowana i tą drogą wy

Prestiż i oszczędność

Obsługa klientów wirtualnego biura według różnych pakietów

Klienci wirtualnego biura mogą korzystać z jego usług według wybranego przez siebie pakietu. Dlatego jedni klienci mogą liczyć na odbieranie korespondencji i przechowywanie jej do czasu odbioru, a inni na odsyłanie jej na wskazany adres. Zgodnie z niektórymi pakietami przychodząca korespondencja będzie mogła być od razu faksowana i tą drogą wysyłana do klienta. Natomiast w zakres obsługi adresu mailowego może wchodzić odbiór wiadomości elektronicznych pochodzących od kontrahentów oraz przekazywanie ich do odpowiednich pracowników firmy odpowiedzialnych za poszczególne wymiary jej funkcjonowania. Pracownicy wirtualnego biura mogą także załatwiać za swoich klientów sprawy urzędowe, a nawet podpisywać w ich imieniu niektóre dokumenty.


Kampanie reklamowe prowadzone dzięki biurom wirtualnym

Biura wirtualne mogą stanowić pomoc w prowadzeniu dużej firmy po pierwsze dlatego, że można nimi kierować przebywając w dowolnym miejscu, a korespondencja listowna będzie przychodziła na adres wskazany jako adres korespondencyjny. Posiadanie biura wirtualnego umożliwia także łatwe łączenie pracowników, którzy mogą przebywać w różnych siedzibach firmowych, ale w danym momencie muszą jakieś zadanie firmowe wykonać wspólnie. Natomiast klienci wchodząc na strony internetowe biur wirtualnych mogą zamawiać różne produkty i zgłaszać jakieś problemy z ich użytkowaniem. Biura wirtualne pomagają także w prowadzeniu kampanii reklamowych, ponieważ można zamieszczać na ich stronach internetowych informacje na temat nowych produktów.


Składanie raportu dyrektorowi firmy z wyników podjętych działań

Pracownicy wirtualnego biura, dzięki temu, że może być ono obsługiwane w sposób online pracują praktycznie przez cały rok. Zajmują się jego obsługą również wówczas, gdy dyrektor firmy posiadającej wirtualne biuro przebywa na urlopie. Wówczas mogą przekierowywać do niego najważniejsze rozmowy telefoniczne i przygotowywać różne powiadomienia o przychodzącej poczcie standardowej czy poczcie email. Może być ona odsyłana do niego na przykład na adres stałego zameldowania. Pracownicy wirtualnego biura zajmują się także przygotowywaniem raportów dla dyrektora firmy z wyników podjętych działań, a dzięki temu może on sprawować pełną kontrolę nad swoją firmą i wprowadzać w razie potrzeby jakieś procedury naprawcze.