Naklejki, nalepki - czyli wyroby drukarskie

Dodane: 14-01-2017 11:02
Naklejki, nalepki - czyli wyroby drukarskie naklejki żywiczne

Zróżnicowanie materiałów do druku

Reklama jest dźwignią handlu i o prawdziwości tego stwierdzenia nie trzeba nikogo przekonywać. Ale mamy różne formy reklamy, a chyba najbardziej utrwalona w naszej świadomości jest reklama papierowa w postaci plakatu, ulotki, czy bilbordu. Takie materiały reklamowe wymagają odpowiedniego papieru i metody druku, która zależy od przeznaczenia tego wydruku.

Inne warunki musi znieść zewnętrzny plakat, inne ulotka a jeszcze inne naklejka reklamowa. Mając to na uwadze specjaliści w drukarni mogą odpowiednio dobrać te materiały aby uzyskać najlepsze rezultaty.


Normalizacja tekstu

Normalizacja tekstu - proces przetwarzania tekstu, nadający mu spójną formę, ułatwiającą dalszą interpretację. Często stosowana jako etap wstępny do późniejszego parsowania. Założeniem normalizacji jest zmiana formy przetwarzanego tekstu z formy pisanej na mówioną. W takim ujęciu zagadnienie to przypomina tłumaczenie automatyczne, gdzie tłumaczony jest tekst pisany na tekst mówiony.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Normalizacja_tekstu


Wydruk na zamówienie, ale online

Zlecanie drukowania z biegiem czasu stało się banalnie proste, często wystarczy wejść na stronę internetowej drukarni i wysłać plik do druku, wybierając przy tym z szeregu opcji i właściwości druku. Rodzaj papieru, tuszu, rozmiar, uszlachetnianie itp. Jednak niektórych formatów nie uda nam się zamówić online, bez pomocy operatora DTP.

Duże druki wymagają odpowiedniego przygotowania pliku do druku. W tym konwersję do CMYK oraz wiele innych poprawek, które dla laika są niemożliwe do wprowadzenia bez odpowiedniego oprogramowania. Niestety mało prawdopodobne żeby ten proces z czasem stał się łatwiejszy.